PLAGIARIZED

Op zaterdag 27 april om 20.00 treed ik op bij Atelier Horneman in Ten Boer. Het is dan ook niet zomaar een muziekconcert, maar er een waarin ik o.a. auteursrechtelijk beschermd werk — zowel muzikaal als literair — voordraag middels schilderijen en beelden die gekoppeld zijn aan, en tevens de functie hebben van, eigengebouwde muziekinstrumenten.

Met mijn installatie, ‘De negentien sommaties van A0’, een massief orgel bestaande uit 19 witte panelen en 2.973 zwarte relais, nodig ik je uit muziek op een totaal andere manier ervaren. Het orgel beheerst een non-octaaf van 12 luidheden van één monotoon en zal worden bespeeld vanaf de elektrische baskazoo (een blaasinstrument van PVC met zeven waxmembranen en een serie pickups). Het orgel dient als abstraheerversterker voor mijn eigenaardige vocals via deze baskazoo en voor dit keer ben ik dan naast plagiaris ook een one-man-band te noemen.

Uitnodiging-PLAGIARIZED

Comments
2 Responses to “PLAGIARIZED”
  1. Tomz says:

    Hier had ik graag bij willen zijn, volgen er meer optredens?

    • Michael Karr says:

      Hallo, ik heb deze maand nog 3 gratis optredens in De Nieuwe Kerk, Groningen.

      Donderdag 20 juni. 22.30-00.30
      vrijdag 21 juni. 23.00-03.00
      Zaterdag 22 juni. 23.00-01.00

      Bedankt en hopelijk tot dan!
      Michael

Leave a Reply

